سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعرفه دندانپزشکی درمانگاه فرهنگیان کرج تهران بقیه الله قم

تبادل لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم هستند

    نظر

تبادل لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم هستند

 

تبادل لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم هستند

 


تبادل لینک در طراحی سایت محتوای جدید و مفیدی را برای کاربران ایجاد می کند تا لینک های شما را در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر قرار دهند، در این راستا می توانید از شبکه های اجتماعی برای ساخت بک لینک های سالم استفاده کنید. یک لینک بد ممکن است ویژگی های زیر را داشته باشد: پیوند دادن کلمات کلیدی مهم سایت: به عنوان مثال، اگر سایت شما در مورد تبادل لینک سئو است، کلمه سئو در همه جا لینک شده است. این پیوندها پیوندهای قانونی و بد در نظر گرفته می شوند، زیرا کاربران معمولاً این کار را انجام نمی دهند مگر اینکه بابت آن پول دریافت کنند.


لینک دادن به سایت خود از هر صفحه ای در سایت: تبادل لینک یکی از تبادل لینک های خودکار است که در آن بک لینک ها با بک لینک های بد جایگزین می شوند. زیرا مدیران سایت حاضر نیستند لینک شخصی را در هر صفحه سایت قرار دهند مگر اینکه برای آن پولی دریافت کنند. پیوند به صفحه اصلی سایت شما: این موضوع جای نگرانی دارد زیرا اگر همه به صفحه اصلی لینک دهند و به محتوای سایت لینک ندهند، بک لینک ها به بک لینک های نادرست تبدیل می شوند. لینک سایت به سایت های غیر مرتبط با موضوع سایت: به طور معمول اگر موضوع سایت مربوط به بهینه سازی سایت باشد، کاربران لینک هایی را در سایت قرار می دهند که مرتبط با موضوع وبلاگ خود هستند.



اگر آن سایت به سایتی که اسب می فروشد لینک می دهد، طبیعی است که آنها به تبادل لینک می پردازند که بک لینک بدی است. لینک های سایت شما از سایت های بی کیفیت و کپی شده: درست مانند یک سایت بی کیفیت، لینک هایی که از آن سایت به سایت شما ارسال می شود، خوب نیستند و در صورت اسپم بودن آن سایت، حتی تبادل لینک ها می تواند به رتبه سایت شما آسیب برساند. لینک دادن به سایت خود به صورت مخفی: اگر لینک ها را طوری قرار دهید که کاربران بتوانند آن ها را ببینند و استفاده کنند، اما لینک ها مخفی هستند و قابل مشاهده نیستند، بک لینک ها مشکلی ندارند.تبادل لینک با به خاطر سپردن بک لینک ها، اگر شما بدون فالوور نباشید، به احتمال زیاد مشکل ساز خواهد شد، اما اگر هر دو طرف لینک را به بدون فالوور تغییر دهند، مشکلی نیست.